A Dongfeng Motor Corporation (DFM) 1969-ben jött létre, székhelye Wuhan. Ez az egyik legnagyobb kínai autóipari csoport, amelynek teljes vagyona 240,2 milliárd RMB és 176 000 alkalmazott.

2018-ban a 65. helyet foglalta el a világ 500 legnagyobb vállalatának listáján, a Fortune 2018-ban.

A DFM alaptevékenysége a haszongépjárművek, személygépkocsik, új energiájú járművek, motorok, autóalkatrészek, alkatrészek és más autóipari vállalatok teljes skáláját foglalja magában, több mint 3,8 millió darab eladással.

A DFM erős befolyással bír az autóiparban. A Dongfeng az első jól ismert márka az autóiparban Kínában, és a világ 500 legfontosabb márkája közé tartozik.

49 éves története során a DFM iparági vezetővé vált a működési és irányítási, gyártási és marketing képességek terén. A komplex és nyitott Kutatás és Fejlesztö rendszer kiépítése mellett a DFM vezetői erőt biztosított a Kutatás és Fejlesztö és a független kompetencia-innováció terén. Különösen a DFM Kínában, Svédországban, Németországban és más országokban működő Kutatás és Fejlesztö bázisai folytatnak közös Kutatás és Fejlesztö tevékenységet, és elkötelezettek a műszaki innováció és az ipari alkalmazás mellett.

A LÁTOMÁSUNK

Globális márka intelligens autókkal

2014 végéig a DFM összesen 26,60 millió járművet szállított, amelyekből haszonjárművei (teherautók és buszok) a termékek széles választékát fedik le, beleértve a nehéz / közepes / könnyű haszongépjárműveket, a mini járműveket és a speciális rendeltetésű járműveket. módosított járművek stb. A személygépkocsik különféle típusú modelleket fednek le, beleértve a szedánokat, a terepjárókat, a könnyű haszongépjárműveket, a kisautókat és hasonlókat. A speciális, nagy mobilitású terepjárók közé tartoznak a sivatagi járművek, az összkerék-meghajtású terepjárók és még sok más, és új energiajárművei különböző típusú hibrid járművekre, BEV-ekre, földgázjárművekre stb.

A jövőben a DFM továbbra is betartja elképzeléseit, miszerint “egy évszázados fenntartható fejlődésű Dongfeng, önálló fejlődésre képes innovatív Dongfeng és globális versenyképességű, nemzetközivé vált Dongfeng”, annak érdekében, hogy erősebbé és jobbá váljon és fejlődjön a világ legfejlettebb multinacionális cégre a világon.

KÜLDETÉSÜNK

Támogatni az autók energetikai reformját
és létrehozzni egy intelligens mobilitási életmódot

A márka története

ALAPÉRTÉKEK

  • mindent a felhasználók számára
  • szorgalom
  • a változások elfogadása
  • integritás és megbízhatóság
  • értékmegosztás

1. + 5. STRATÉGIAI ÚT

  • az üzletre és a befektetésekre összpontosít
  • vezető szerepet játszik a technológiai iterációkban
  • a minőség és az előnyök prioritása
  • a márka optimalizálása és elhelyezése
  • szuper tehetség tőke