Az MHero márka a Dongfeng konszern égisze alá tartozik, és újonc az autóipari színtéren. Fő fókusza a terepjáró elektromos járművek és az EREV típusú plug-in hibridek, amelyek az elektromos motor erejét belső égésű motoron alapuló hatótávnövelővel kombinálják.
A MHero 917 egy lenyűgöző SUV, amely ötvözi a lehengerlő teljesítményt a robusztus felépítéssel, kényelmes belső térrel és modern technológiákkal. Ideális autó azok számára, akik kalandra vágynak, és a legkeményebb terepeket is le szeretnék győzni.
Dizájn és külső
A 4 987 x 2 080 x 1 935 mm-es méretekkel és 2 950 mm-es tengelytávval az MHero 917 tágas belső teret és kényelmes vezetési élményt kínál. Impozáns méretei tovább hangsúlyozzák erejét és robusztusságát. Ezeknek a méreteknek köszönhetően az MHero 917 készen áll bármilyen terep meghódítására.
Lenyűgöző és modern dizájnjával büszkélkedhet, amely erejét és masszív felépítését tükrözi. Az első részt egy hatalmas hűtőrács uralja, amelybe integrált LED-fényszórók és egy védőburkolattal ellátott lökhárító került. Az autó profilját éles vonalak és markáns sárvédők emelik ki, amelyek izmos megjelenést kölcsönöznek neki. A hátsó rész függőleges LED-lámpákkal és integrált diffúzorral van felszerelve.
A pneumatikus rendszernek köszönhetően az MHero 917 hasmagassága tisztán elektromos hajtás esetén 230 és 335 mm között változik, míg a hibrid változatnál 221 és 326 mm között állítható. A fékrendszert a neves Brembo vállalat szállította a Dongfeng MHero számára. Az első tengelyen hatdugattyús féknyergek biztosítják a maximális fékteljesítményt.
A terep mód aktiválásával az MHero könnyedén átkel akár 900 mm mély vízen, és magabiztosan boldogul még a legnehezebb terepen is. Megemelt állapotban az első terepszög 36,8 fok, a hátsó 37,5 fok, míg a rámpaszög 27,9 fok.
A terepen, mint otthon
Az MHero 917 gazdag felszereltséggel rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy még a legnehezebb terepeken is könnyedén boldoguljon. Az 4×4-es hajtás mellett minden kerék kormányozható, és a hátsó kerekek akár 10,6 fokos szögben is elfordíthatók, ami lehetővé teszi az autó számára a diagonális mozgást, az ún. „rák lépést”.
Az akadályok leküzdését elektronikus vezérlésű 100%-os első és hátsó differenciálzárak segítik. Emellett egy virtuális 100%-os középső differenciálzár is rendelkezésre áll, amely összehangolja az első és hátsó tengelyek kerekeinek forgási sebességét.
Az MHero 917 képes kezelni az extrém emelkedéseket, akár 100%-os, tehát 45 fokos szöget is. A terepen való vezetést segíti a kamerarendszer, amely „átláthatóvá” teszi a jármű alját, és megmutatja, mi történik a kerekek alatt. Ha ez sem lenne elég, négy vonóhorgony áll rendelkezésre, és felár ellenében egy T-Max elektromos vontató is választható, 5,6 tonnás vontatósúlyig.
Belső tér és kényelem
Az MHero 917 luxusos belső térrel és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet. A világítás teljes mértékben LED-es, a kormány pedig az Ön kényelme érdekében elektromosan állítható. Az ülések valódi Nappa bőrrel vannak kárpitozva, és a tökéletes kényelem érdekében elektromosan állíthatóak, fűthetőek, szellőztetettek és akár masszázs funkcióval is rendelkeznek. A hangélményt tizenhat Dynaudio Confidence hangszóró biztosítja. A kétzónás légkondicionáló antibakteriális és antiallergén szűrőkkel gondoskodik a kellemes hőmérsékletről az összes utas számára.
A modern technológia képviseletében head-up kijelző, hangvezérlés és digitális kulcsok találhatók. A vezető előtt egy 12,3 hüvelykes digitális műszeregység van, a középső műszerfalon egy nagy, 15,6 hüvelykes érintőképernyő található, és az utasnak is saját 12,3 hüvelykes kijelzője van.
A kényelmes csatlakozás és töltés érdekében Wi-Fi hotspot, öt USB és USB-C csatlakozó, valamint egy 220 voltos aljzat is rendelkezésre áll, amely akár 2,2 kW teljesítményt is biztosít. Természetesen Bluetooth is van.
Ez a modell azonban sokkal többet kínál, mint a szokásos felszereltség. Elektrikusan kihúzható küszöbök LED világítással is megtalálhatók benne. A belsőégésű motor szerelmeseinek felár ellenében elérhető egy szimulált kipufogóhang, amely külső hangszórókon keresztül szólal meg. A tetőcsomagtartón, amely 100 kg teherbírással rendelkezik, egy nagy teljesítményű, 60 wattos LED fénysáv is felszerelhető, amely akár 400 méter távolságra is világít. A legigényesebb vásárlók számára pedig az eredeti kiegészítők listáján szerepel a Puzhou S400 elektromos drón saját kamerarendszerrel.
- Elektrikus változat (BEV) teljesítmény: 800 kW és 1400 Nm
- Hibrid változat (REV) teljesítmény: 600 kW és 1050 Nm
- Szabályozható légfüggesztés magassága: 230 – 335 mm
- Átkelési mélység: 900 mm – a jármű képes mélyebb vízen áthaladni
- Crabwalk: A hátsó tengely elforgathatósága akár 10,6°-ban lehetővé teszi az összes négy kerék ugyanabba az irányba történő elfordulását
- 5 választható OFF-ROAD üzemmód: hó, sár, homok, kövek, átkelés
- Differenciálzárak: Az első, középső és hátsó differenciálzárak biztosítják a 45°-os emelkedőn való áthaladást
- 540° parkoláskamerák: 4 kamera figyeli a jármű környezetét, 1 kamera a jármű alatti területet rögzíti
- 3 infotainment kijelző:
Digitális műszeregység 12,3” képernyővel a vezető előtt, 15,6” fő kijelző a középkonzol felett, 12,3” infotainment kijelző az utas előtt
Képtár
Technikai paraméterek
Felszereltség | BEV | REV |
---|---|---|
Motor | 4 E-Motor drive | 3 E-Motor drive +1 ICE |
Erőmű | IIntelligens 4-kerék all-wheel drive | IIntelligens 4-kerék all-wheel drive |
Akkumulátor típusa | Terner-lítium | Terner-lítium |
Akkumulátor kapacitása (kWh) | 142,7 | 65,9 |
Max. Motor teljesítmény (kW) | 800 | 600 |
Max. nyomaték (Nm) | 1400 | 1050 |
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra (s) | 3,7 | 6 |
CLTC elektromos hatótávolság (km) | 505 | 200 |
Kombinált hatótávolság (km) CLTC meghajtás (km) | 505 | 1026 |
DC gyorstöltés 30-80% (perc) | 47 | 37 |
Karosszéria Hosszúság x Szélesség x Magasság(mm) |
4987 x 2080 x 1935 | 4987 x 2080 x 1935 |
Tengelytáv(mm) | 2950 | 2950 |
Tengelytáv elöl/hátul(mm) | 1755/1755 | 1755/1755 |
Saját tömeg (kg) | 3293 | 3130 |
Alváz hasmagasság (mm) alaphelyzetben/ terepjáró helyzetben |
230/335 | 221/326 |
Alvázmagasság beállítási tartománya (mm) | 150 (- 45 + 105) | 150 (- 45 + 105) |
Elülső megközelítési szög – alaphelyzetben/ terepjáró helyzetben | 31/36,8° | 31/36,8° |
Megközelítési szög hátul – alaphelyzet/ terepjáró helyzet |
31/37,5° | 31/37,5° |
Elhaladási szög – szabványos/külterületi helyzet | 19,7/27,9° | 19,7/27,9° |
Maximális gázlótávolság (mm) | 900 | 900 |
Maximális emelkedési szög | 100% | 100% |
Minimális fordulási sugár (m) | 5,1 | 5,1 |
Üzemanyagtartály térfogata (l) | – | 84 |
Ülések száma | 5 (2+3) | 5 (2+3) |
A járművek fényképeken és grafikákon való megjelenítése szemléltető jellegű és eltérhet a jármű tényleges kialakításától, a felszereltségi szinttől, vagy jármű verziójától függően.
Az értékek a Bizottság (EU) 2017/1151 rendeletének XXI. mellékletében meghatározott WLTP mérési módszer alapján kerültek meghatározásra. Az üzemanyag-fogyasztási értékek kiszámítása ezen értékek alapján történt. Az adatok nem egy adott gépjárműre vonatkoznak, és nem képezik ajánlat részét, hanem kizárólag a különböző gépjárműtípusok egymással való összehasonlítására szolgálnak. Az értékek a kiválasztott extra felszereltségek függvényében változnak.
A névleges teljesítményre és a névleges forgatónyomatékra vonatkozó adatok meghatározása az (EK) 715/2007 sz. rendelet jelenleg érvényes kiadása szerint történt.