Elektromos SUV egy magasabb osztályból

VOYAH FREE

Árjegyzék / specifikációk

Értékesítési hálózat

Tesztvezetés

Technikai paraméterek

Képtár

A Voyah márkát a kínai Dongfeng konszern hozta létre legfejlettebb és legdrágább modelljeihez. Az új márka első gyártási modellje egy teljes értékű Voyah Free crossover.

Dongfeng leginkább viszonylag olcsó autóiról és teherautó -gyártásáról ismert. Az újonnan létrehozott Voyah leányvállalati márka azonban saját mérnöki központtal rendelkezik, külön fejlesztői csapattal. Az Italdesign stúdió felelős az autók megjelenéséért.

Külön moduláris platformot, az ESSA-t (Electric Smart Secure Architecture) fejlesztették ki kifejezetten a Voyah modellekhez: elöl dupla karos felfüggesztéssel, hátul többelemes felfüggesztéssel, alumínium alkeretekkel és vontató akkumulátorral a padló alatt. A Free modell pneumatikus lengéscsillapítókkal is rendelkezik mindkét tengelyen.

Technikai sajátosságok

A Voyah Free “gazdag” arányokkal, tolóajtó fogantyúkkal és Cx 0,28 légellenállási együtthatóval rendelkezik. Méretét tekintve ez a Volvo XC90 vagy Audi Q7 járműkategória: hossz – 4905 mm, szélesség – 1950 mm, magasság – 1690 mm. A tengelytáv tekintélyes 2955 mm. Az öt utast biztosan nem nyomja egymást.

Az alapváltozatban a Voyah Free elektromos jármű. Két villanymotorja van (mindegyik tengelyen egy), teljes teljesítménye 506 kW (680 LE) és nyomatéka 1000 Nm! A meghajtó akkumulátor kapacitása nincs megadva. Az elektromos SUV 4,8 másodperc alatt gyorsul 0 km -ről „100” -ra, és maximális sebessége elektronikusan 200 km / h -ra korlátozódik.

Belső tér és berendezés

A Voyah márka prémiumnak számít, így a Free crossover felszereltsége gazdag. Az alapfelszereltség része a légrugózás, az adaptív sebességtartó automatika, a négyzónás klíma, a luxus első ülések elektromosan állítható szellőzéssel, fűtéssel és masszázzsal.

Az ötszemélyes szalonban a sofőrt és az utast magas “emelkedő” alagút választja el. Az előlap három képernyőt tartalmaz egy üveg alá csatlakoztatva; az információs és szórakoztató komplexum felismeri a gesztusokat és a hangutasításokat. A vezető beállíthatja a hőmérsékletet a fülkében, és szabályozhatja az elektromos ablakokat. Az autó beépített illesztőprogram-arcfelismerő technológiával rendelkezik, és lehetővé teszi a vezeték nélküli szoftverfrissítéseket. Dongfeng azt állítja, hogy a Voyah Free produkció 20 (!) Vezetőtámogató rendszert, intelligens navigációs rendszert, aktív éjjellátó technológiát és egyéb csemegéket kap a vezető és az utasok számára.

Az e-crossover ujjlenyomat-érzékelőkkel és vezető-arcfelismeréssel rendelkezik. Az autó több 3 mm -es hullámhosszúságú radarral, 9 kamerával és 12 ultrahangos érzékelővel is rendelkezik. Az adaptív sebességtartó automatika a teljes sebességtartományban működik. Van egy kör alakú kamerarendszer, a “vak” zónák és az éjszakai látás figyelése, amelyek 150 méteres távolságban figyelik a helyzetet az úton.

Ezenkívül a kínai crossover vásárlóknak 12 irányban elektromosan állítható első üléseket kínálnak memóriafunkcióval, prémium akusztikával, aktív környezeti zajszűréssel és egyéb felszerelésekkel.

MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY

Két villanymotorja van (mindegyik tengelyen egy), teljes teljesítménye 506 kW (680 LE) és nyomatéka 1000 Nm!

Képtár

Technikai paraméterek

Méretek mm
Hossza 4905
Szélessége 1950
Magassága 1690
Tengelytáv 2955
Akkumulátor
Maximális teljesítmény (kW) 506
Max. Nyomaték (Nm) 1000
Maximális sebesség (km/h) 200